Szanowni Państwo,
Zgodnie z umową, § 4. Zasady realizacji Projektu
Pkt 18. ………. Beneficjent zobowiązuje się upublicznić, co najmniej na swojej stronie internetowej, informacje o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych, tj. opracowanego i udostępnionego przez IZ narzędzia informatycznego umożliwiającego przekazanie informacji o podejrzeniu wystąpienia nieprawidłowości lub nadużycia finansowego w szczególności poprzez:
- specjalny adres e-mail lub
- elektroniczny system zgłoszeń za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej.
Wobec powyższego informujemy, że specjalny adres do zgłoszeń dla tego projektu to
Za zespół projektowy Witold Szczeciński
poprawienie informacji:
poniższe zmany wprowadzono dnia 03.03.2020 przez p.o. Prezesa Zarządu Krzysztofa Lesiak
niniejszym informuje się że specjalnym adresem e-mail wymaganym powyższymi zapisami umowy jest adres: naduzycia.POIS@miir.gov.pl
lub system zgłoszeń dostępny pod adresem www.pois.gov.pl/nieprawidlowosci