Ostatnim elementem wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego obsługi Naszej Spółdzielni jest uruchomienie na naszej stronie internetowej systemu E-BOK czyli elektronicznego biura obsługi Spółdzielców. Dla zalogowanych w nim osób będzie możliwe podgladanie całego szeregu danych o swoim lokalu, takich jak opłaty, naliczenia, stany liczników i.t.p. .
Z uwagi na to, że dane te są niezwykle wrażliwe i ich ujawnienie nieupoważnionym osobom jest wykroczeniem bardzo dotkliwie usankcjonowanym w ramach rozporządzenia RODO (Rozporządzenie o Ochronie danych Osobowych) Unii Europejskiej to ustanowiliśmy podwójne zabezpieczenie poprzez dwustopniowe logowanie.
- pierwsze to logowanie do wersji strony tylko dla Spółdzielców (po prawej stronie "LOGOWANIE") podajecie państwo login i hasło jakiego używacie do wejscia na tą wersję strony. Jezeli ktoś ze Spółdzielców jeszcze go nie ma, to musi się osobiście się zgłosić do recepcji SM.
- drugie to logowanie do panelu przez menu E-BOK WEJSCIE. Tam należy podać login i hasło do E-BOK , które dla wszystkich lokali jest do odebrania w biurze Spółdzielni. W trakcie pierwszego logowania do E-BOK macie Państwo obowiązek zmienić hasło na własne. Po tym macie wgląd we wszystkie wasze konta w ksiegowości Społdzielni.
- drugie to logowanie do panelu przez menu E-BOK WEJSCIE. Tam należy podać login i hasło do E-BOK , które dla wszystkich lokali jest do odebrania w biurze Spółdzielni. W trakcie pierwszego logowania do E-BOK macie Państwo obowiązek zmienić hasło na własne. Po tym macie wgląd we wszystkie wasze konta w ksiegowości Społdzielni.
Loginy i hasła startowe do E-BOK bedą też rozdawane podczas Walnego Zgromadzenia Członków w dniach 12 i 13 maja br. Po te dane może się zgłosić tylko Spółdzielca, własciciel/współwłasciciel prawa do lokalu. Ewentualne pełnomocnictwa do pobrania tych danych do logowania będą respektowane tylko z notarialnym poświadczeniem podpisu. Pełnomocnik musi też przynieść oświadczenie bezpieczeństwa z podpisem osoby uprawnionej również poświadczonym notarialnie.